tisdag 22 maj 2012

Lise B. har tränat Löpning

4 km, oklar hastighet.
Lämnade klockan hemma eftersom jag ville springa på känsla och dessutom hålla nere tempot rejält, vilket jag sannolikt också gjorde. Måste ha varit mycket pollen i luften - benen kändes bra, halsen likaså men näsa och huvud tjocknade igen. Sen drog jag in på gymmet och mådde bra.


Lise B. har tränat Styrketräning, 20 minuter
 Körde igenom hela kroppen både med och utan vikter och med få repetitioner och 1-2 set per övning. Målet var att inte bli trött. Ja, ni läste rätt: det här skulle vara en mjukstart.

Lise B. har tränat SatsYoga adv., 75 minuter
Skulle ha varit AshtangaYoga, men klassen byttes ut. Ingen större förlust. Jag har inte kört någon advanced-klass tidigare och detta klarade jag ju med bravur. Riktigt skönt förövrigt, känner mig mjuk och fin i kroppen.

Allt känns mycket bra nu. Får se hur det är imorgon - förhoppningsvis ännu bättre. Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar