fredag 11 maj 2012

I den bästa av två världar

I min allra bästa värld skulle det bara vara en knapp timmes resväg mellan Göteborg och Stockholm. Men ibland känns det som att jag trots allt får det bästa av två världar: flera gånger per år, ja nästan varje månad, har jag lyckan att få resa till västkusten i jobbet. Så till exempel i måndags, och så idag. Boostar mig full med energi från familj och fina vänner här som har känt mig i en hel evighet nu. Om någon timme bär det hem till den andra halvan av de bästa världarna; Stockholm, sambon och vännerna där. Dags att gå ut och andas in lite hälsosam havsluft och kolla på Varvsstrecken som ska få er att springa rätt imorgon.

Och hörni, glöm inte något vindtätt att dra på er under loppet. Det blåser som tusan!


Favoritvyn (ja, gör sig bättre i sol, men fin!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar