tisdag 22 maj 2012

Jag ska träna ikväll.

Jaha, tänker vän av ordning. Och? Det här är väl en träningsblogg? Då ska du ju träna.

Lugn och fin nu! Visst, det är det. Men jag har inte tränat  på snart tre veckor, annat än pilates och promenad i helgen som gick. Tankar som far genom huvudet: är jag frisk nog? Är jag inte lite trött? Har jag fortfarande ont i halsen?

Positiva tankar: Känner mig slötrött, inte sjuk-trött. Har inte varit sjuk på två av dessa halsknas-veckor. Inga bakterier enligt CityAkutens odling. Inget knas på hjärtat enligt sjukhusets EKG. Sannolikt fritt fram alltså. Jag tänker mig en kort jogg till gymmet som sist, väl där någon lätt styrka och kanske lite ashtanga-yoga på slutet.

Ska bara äta klart min lätta middag först. Och smälta den.

PS. Om jag blev glad igår? Tackar som frågar. Matchen slutade 1-1, får väl anses vara ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar