torsdag 24 maj 2012

En riktig långkörare!

Analyserar årets träningsmängd vad gäller löpning som lite mental laddning inför marathon. Looking good! Enligt veckostatistiken har jag kutat mer än tre mil i veckan i stort sett hela säsongen (sjukveckorna undantagna). Det är bra!

Månadsstatistiken är ännu bättre. Rekord i mars. Då sprang jag nästan 19 mil. Med det tempot vore vi ju framme i Dakota på nolltid! Tur att jag ska dra ned lite på träningsmängden under sommaren så att vi drar ut på det roliga. Maj ser lite mer ledset ut...

Tja, med detta i benen ska jag vara riktigt nöjd. Oavsett hur fort det går på maran har jag definitivt fått bra träning under försäsongen - mer träning än vad det sannolikt skulle ha blivit annars. Yes!


Tabell 1. Veckostatistik, löpning
Skärmdump från Funbeat




Tabell 2. Månadsstatistik, löpning
Skärmdump från Funbeat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar