torsdag 9 augusti 2012

Tema: Wicked Wednesday

Härmed inför jag ett nytt tema i bloggen: Wicked Wednesday. Konceptet är synnerligen enkelt och går ut på att jag ska göra något extra roligt på onsdagar. Kommer att köra på detta året ut, sedan kanske jag byter dag. Typ Magic Monday efter nyår eller nåt. Och vet ni? Wicked Wednesday började redan igår. Jag och monsieur var på Centralbadet efter jobbet och bubblade i bubbelpoolar, svettades i bastun, simmade i simbassängen och åt raw food (samt morotskaka, ej så raw, men wtf). Himla trevligt. Dessutom om möjligt ännu trevligare eftersom jag hade fått inträdet presentkort till inträdet i 30-årspresent :-)

Inspiration till detta tema har jag hämtat hos Träningsglädje, som ser till att göra varje tisdag extra rolig. Nu ska här längtas efter onsdagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar