måndag 20 augusti 2012

Bruce Wayne

Såg nya Batman-filmen i lördags. Om monsieur någon gång skulle få för sig att vilja gifta sig med Catwoman istället för med mig, har jag inga problem med att föreställa mig eget äktenskap med Bruce Wayne (förslagsvis helst utan Batman-mundering. Och kanske mer korrekt att tala om den blivande äkta hälften som Christian Bale, då Bruce Wayne i sanningens namn verkar ha ett sidojobb som är svårt att kombinera med vardagen i övrigt). Dessutom var filmen över förväntan.

Jag skulle ha tränat idag på väg hem från jobbet. Men när jag vaknade imorse kände jag mig inte helt frisk. Tog med träningskläder till jobbet för säkerhets skull - ibland mår man ju bättre efter lite mat och kaffe. Så var dock inte fallet idag. Därför står jag över träningen nu, tar en extra bit av min fantastiska blåbärspaj, läser bok och drömmer om Bruce Wayne. Jag menar Christian Bale.

Mmm, Bruce.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar