fredag 10 augusti 2012

It was a beautiful morning

Ja, som sagt, inte optimalt att köra backpass på kvällen och tidigt morgonen efter ge sig ut på långpass. Tycker jag i alla fall. Men ytterligare en fullspäckad helg gör att det fick bli såhär denna veckan också. Vill junte skippa mitt favvo-pass långpasset bara sådär.



Lyckades få ihop 18,5 kilometer idag. Ambitionen var att hålla en lägre fart än brukligt på långpasset för att inte slita mer än nödvändigt. För att hålla nere tempot satte jag på ett radioprogram utan musik - lyckades riktigt bra. Programmet ifråga var för övrigt Sommar i P1 med Claes Dahlbäck. Det var bättre än vad jag hade trott: han var väldigt personlig och pratade mycket om den bransch som jag delvis befinner mig i. Och att bara få en inblick i vad han fick höra av Peter Wallenberg om börshandeln och livet på Wall Street à la 1920-tal - häftigt! Dessutom är det ju så inspirerande att lyssna på människor som det gått bra för, och som har skapat sin framgång på egen hand.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar