tisdag 19 juni 2012

Post-gym-seg

Jorå, visst kom jag igång! Helt plötsligt hade en hel timme passerat och jag fick brådis till restaurangen där jag skulle äta middag. Lyckades även med att vara lite bitchig mot en kille - mkt olikt mig, alltid trevlig och snäll - utanför stället. Vill bestämt hävda att han började otrevligheterna. Det innebär dock inte att man, som jag, behöver vara tyken tillbaka.

Men åter till gymmet. Körde ben, hårt, benhårt. Detta är mitt favvo-ben-pass: benböj, leg curl, leg extension, insida lår, utsida lår, dynamiska utfall samt vanliga utfall. Hann även med en balansövning innan jag även körde igenom ryggen med låg rodd, ländrygg, bröstpress och hög rodd. Samt lite situps på boll. Nöjd! Och nöjd med att jag kom ihåg att även köra bröst, rygg och mage.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar