onsdag 6 juni 2012

Dagens träning

Det blev tre vilodagar. På den fjärde dagen spinnade jag.

 Jag har inte tränat spinning sedan i vintras men kroppen kändes väldigt bra och det var svårt att komma upp i puls, kände mig stark. Det var nog bra att träna något annat än löpning idag, och den sista träningsvärken jag hade kvar i kroppen sedan i lördags försvann nu. Jag är rätt säker på att jag inte har fyllt på ordentligt med energi efter loppet, för jag har haft svårt att äta, och är därför ganska trött och hungrig. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det? Dropp? Två dagars för tidigt födelsedagsfirande har nog också satt sina spår. Och då har jag ändå inte fyllt år (riktigt) än!

PS. Hade "Finisher"-tröjan på mig under passet. Kände mig sjukt stolt och mallig och hoppades att alla noterade hur duktig jag varit några dagar tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar